Zorro!

Praat hier over musicals of over je andere favoriete musical acteurs/actrices
Plaats reactie
Femkuhhh
Berichten: 389
Lid geworden op: 18-04-2011 10:27

Zorro!

Bericht door Femkuhhh » 01-05-2011 11:26

Gisteren naar Zorro geweest en het was echt geweldig! Hierbij mn verslagje ;)

Ik ben gisterenavond naar Zorro geweest. Vond het een leuke musical; veel spektakel, humor, stunts, mooi decor, veel dans (misschien te veel), maar inderdaad jammer dat er niet veel diepgang in het verhaal zit.
Vond de opening geweldig, dat alle acteurs vanuit de zaal opkomen. Leuk ook dat het verhaal van de volwassen Zorro wordt afgewisseld met de kinderen.
De cast:
Tommie als Zorro: Hij heeft zeker bewezen dat hij een terechte winnaar is, hoewel hij niet de kans krijgt om alles te laten zien en dat is wel jammer. Maar goed, wat hij laat zien is super! Zijn (zang)stem heeft een beetje een rauw randje en dat past erg goed bij z’n rol en hij speelt de grappige kant van Zorro echt geniaal!
René als Ramon: Ook erg goed gespeeld. Zijn solonummer voegt inderdaad niet veel extra’s toe, maar hij brengt het wel heel goed. Je gaat hem echt haten gedurende de musical door zijn gemene karakter.
Lone als Inez: Zij speelt haar rol echt geweldig. Heb er eigenlijk weinig over te zeggen ;)
Michelle als Luisa: Wauw ik houd van haar stem! Echt niks van te merken dat ze rust moest houden van de KNO-arts. Ook de chemie met Tommie was mooi om te zien.
Thom als Don Alejandro: Ook erg goed, vond zijn rol eigenlijk te klein :(
Dennis Willekens als Garcia: Dit was dus een understudy en dat was wel een beetje te merken. Hij moet denk ik nog groeien in z’n rol, maar vond het toch knap voor z’n 3e show.
In het ensemble vielen voor mij vooral Ruud en Dennis op en vond dat ze het echt leuk deden! Vooral Dennis, omdat het natuurlijk z’n eerste musical is en je ziet hem dan ook echt genieten op het podium :) Oh, en met Op zoek naar Zorro is soms gezegd dat Ruud een beetje houterig danst, nou hij heeft bewezen dat dat nergens op slaat, hij danste erg soepel ;) Ook de gitarist viel natuurlijk op, hij is echt goed!!
De kinderen (Valentijn, Ynze en Venna) deden het leuk. Vooral kleine Zorro was erg enthousiast en kleine Luisa zong echt loepzuiver bij haar solo. Kleine Ramon moest er volgens mij nog een beetje inkomen, was erg serieus en mocht wel wat meer lachen vond ik ;) Maar goed, het was ook pas hun 3e show dus petje af.
Oh ja, er gingen volgens mij twee dingen mis in de show: Op een gegeven moment komt Zorro uit een touw naar beneden en gisteren bleef hij vast zitten in een lus van het touw dus het duurde even voor hij zich daaruit had losgemaakt. En met de scène van de schuilplaats draaide de schuilplaats niet ver genoeg, waardoor Michelle m even verder moest duwen en vervolgens in de lach schoot ;)

De show was zeker de moeite waard en ik wil het graag nog een keer zien met Roman als Zorro, ben benieuwd hoe hij de rol zal gaan spelen!
albertinez
Site Admin
Berichten: 1412
Lid geworden op: 21-02-2011 11:59

Bericht door albertinez » 01-05-2011 14:55

Leuk verslag om te lezen. Bedankt voor het plaatsen. Heb al zin om naar Zorro te gaan als ik dit lees. :D
Plaats reactie